sunnuntai 22. marraskuuta 2009

"Dude, I wanna drawwww."

Juu mullon ollu mielessä, että vois pistää vanahoista piirroksista pientä postausta, kun piirtäminen on mulle aika keskeistä elämässä, varsinkin nyt kun siitä yritän ammattia vääntää.
Kyllä on ihan kyynel poskella kun niin hävettää. Tässä taitaa olla piirruksia jostain 06-09 alkuun asti. Uusimmista laitan kuvaa myöhemmin, ko ne on jääneet kämpille.


Voi nolo näitä mun ernukoiria. Isompana näkkee kuvan kun klikkaa, HEH.

Voi nolo näitä mun verikoiria.


Moi oon emopoika ja sillee.


Rabiessusi voi LOL, mää olin tosi angstinen nuor teini kun näitä verijuttuja sottasin...




Joo sori mun piirrokset on aika koiravoittoisia. Yllä näyte tekohauskasta sarjiksestani, mestarillinen kädenjälki on mestarillista. Piirrän muutenkin paljon sarjakuvia mutta ei ne enää näin köpöisiä ole.

Tekotaide?


Voi ei oon ollu muka niin taiteellinen. Nää alkaa olla varmaan sitä -08 aikaa, kun olin muka niin taiteellinen ja yritin söhertää kaikkea Lappian pääsykokeita varten, kun sinne piti viedä omia töitä voi nolo nolo noloo.


Ja ääh voi ei, vieläkin piirtelen näitä mun taikakoiria.


Tähän oon jopa melko tyytyväinen, vaikka se on edelleen nolo taikakoira. Oon kumminki ihan hyvin onnannu noiden evien kanssa, mun näkökulmastani.


Tää on nyt sitä -08-09 vaihetta. Joku parkourpoika.


Pojalla on hassut nännit, ehehehe! Tää on joku mun sarjishahmo, luikku hän on, tiedän. Tykkään piirtää luikkuja. Aa mutta, kuva on otettu vähän alaviistosta, poika näyttää siksi vähän... pienipäiseltä.


Tää on varmaan syntynyt Korpiklaanin ja Indican musan inspiroimana. Kuvasta vaan pieni osa näkkyy, son A3, ja miehen koivetki on kuvassa ja taustaa mut aattelin etten jassa koko työtä äpöstää kuvaan kun kamera heiluu enkä jassa skannata. Joku poromies on tämä, oon edelleen kiintyny tän tyyppiseen aihemaailmaan.


Öö joo, joku sattaa huomata että tässä on yhtäläisyyksiä parkourpoikaan. Sen pohjalta tää lähtikin. En vaan ymmärrä mitä noi naispuu ja naissieni on olevinaan? O_O


Öh, ei hajua millon tän tein. Varmaan -08-09 vaihteessa... Demejä leikkelin ja piirtelin ja sain aikaan jotain niin tyhmää että!

Tjoo, siinä oli mun noloja vanhoja piirroksia, pistän tänne perään sitte uudempia luonnoksia jahka jaksan ja ehdin ja voin. Ei sillä että jotakuta kiinnostais, luultavasti yhtä paljon kuin ämpärillinen paskaa, mutta musta nyt vaan oli kiva tehdä tämmöinen, kun Miippakin sitä ehdotti.

2 kommenttia:

  1. Tää oli kiva kyllä 8'D Yhä edelleen sulla on kiva tyyli.

    VastaaPoista
  2. Tuo sarvipää on hito hot, alkaa itteä vaa hävettää omat piirrokset ku näkee mite joku on kehittyny :----D ite jurraan iloisesti paikallaan, mut sääki ootki piirrelly pitki elämää.
    Vanhat piirrokset on kivoja ku näkee sen että hei osaan tehdä ton jo paremmi ja hoksaa et jee määhän tietäsin miten tuoki näyttäis paremmalta 8)

    VastaaPoista